czwartek, 10 stycznia 2013

Fryzury .

Co tam u Was .? Dzisiaj miałam próbny , poszedł nawet , nawet .  A oprócz tego na jutro mam test z przyry  i 30 słówek z angola .  Teraz tylko na chwilę weszłam , by poradzić się was coś , a mianowicie niedługo ide do fryzjera i nie wiem , czy robić sobie grzywkę , czy nie  . Obecnie włosy mam wycieniowanie i  trochę za długie jak dla mnie . ;D Piszcie w komach , która fryzura najlepsza ( oczywiście będą moje zdjęcia)






I jak zrobić sobie grzywkę (pierwsze zdjęcia ) czy zostać bez .? (ostatnie 1 zdjęcie)
proszę doradźcie mi  , bo do fryzjera i tak ide włosy obciąc z 5 cm . <3

                                                                                                                     Olcia . <3


3 komentarze:

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .