sobota, 5 stycznia 2013

Powitanie

Witam .! Nazywam się Ola  , mam 13 lat . No cóż moim hobby jest chyba siatkówka . Kocham chodzic po sklepach i szykowac stylizację . Czasem będę podpisywać się również jako Lenka .   Niedawno straciłam bloga nieogarnietaja.blogspot,.pl , niestety zapomniałam do niego hasła . 
Postanowiłam założyc nowego . Będę tu publikować moje pomysły , stylówki i wiele innych . Mam nadzieję, że tak jak przy Moje małe życie i tutaj będzie duzo wejść , komentarzy . <3 
Liczę na was ! 
Oczywiście będzie tu dużo zmian , inne tło trochę inne posty , ale mam nadzieję , ze się spodoba .! 


                                                                                                                              Ola . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .