wtorek, 22 stycznia 2013

Roznerski . ♥

Dzisiaj obiecana notaa o Roznerskim . <3
Mikołaj Roznerski (ur. 6 grudnia 1983 we Wrocławiu) – polski aktor teatralny i filmowy.
Możemy go znać z seriali i filmów takich jak : usta usta , komisarz Alex , M jak miłość  , Ratownicy . <3
W serialu M jak miłość gra osobę , która stara się być niezależna , strasznie dorosła i w ogóle nie odpowiedzialna . Wdaje się w romans z Agnieszką - kobietą sporo starszą od niego . Podrywa wszystkie dziewczyny , nie zaleznie od ich statusu . Mieszkanie dzieli z Kaśką ( z którą moim zdaniem powinien byc ) . Oprócz tego wdaje się w bójki i trenuje box . W serialu znany jako na maxa przystojny i nieogarnięty bratanek Tomka - Marcin Chodakowski . <3
W życiu prywatnym nie jest jednak taki . Nie puszcza się z dziewczynami , nie pije . <3 Ma 2 letniego synka Antka oraz dziewczynę , równiez aktorkę  . Dzięki M jak miłość zaczął trenować boks .Jak go pierwszy raz zobaczyłam w M jak miłość nie podobał mi się , jednak ostatnio zmieniłam zdanie . Jak to inni okreslili w serialu pełni role chłopaka , który lubi rozrabiać , ale ma dobre serce . 
<informacje wziete z wikipedi , www.fakt . pl










                                                                                                                         Olaa . ♥

5 komentarzy:

  1. nie lubie za bardzo tego aktora :(((((((((((
    Wpadniesz teraz do mnie?- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, bardzo ciekawa notka ;)

    obserwujemy? ja już, zapraszam ;)
    http://toothie-toothie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to blog słodki w chuj :D A szczególnie tło, mmmmioodzio ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie anotherinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ` mm same słodkości < 3
    fajnie :)
    + obserwuję . ty też ?
    http://oliwia-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .