piątek, 15 lutego 2013

Stylizacja

Hej :) Dzisiaj strasznie sie nie wyspałam . Wymiękam . Wstałam po 8 i komp oraz TV . <3 Ogółem to siedze i leniuchuje . Wczorajsze walentynki spędziłam z Liwi  ♥♥ na majówce . <3 Wspinałysmy sie w lesie na takie górki , a raz jak spadłam , to dupa tak bolała . <3 Haahaa . A najlepsze było chyba to jak się zgubiłyśmy , a moja mama czeka juz pod majówka , żeby zawieść nas do babci na barszczyk z uszaki . <3 Luuzik na maxa . :D
Stylizacja 
Ogółem taka na luzie . Moim zdaniem obcisłe spodnie świetnie pasują do luźnej czarnej bluzy . Oczywiście bluza na plecach ma zarąbisty rysunek . Byłoby troche smutno , gdybym nie urozmaiciła całości białą bluzkę z jakims jajcarskim stworem :))





                                                  Jeszcze w starych włosach . :P
bluza - Cropp 40 zł | bluzka - hale Ptak w Łodzi ok.20 zł | spodnie - Terranova 50 zł |
                                                                                                               Olaa . ;D

6 komentarzy:

  1. Heheh , dobre Walentynki, spoko stylizacja zapraszam do mnie ;D http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sportowo,pozytywnie! ;))

    + obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O super:) Emanuje energię:d Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sport!
    Zaobserwowałam twojego blog-a i liczę na wzajemność!

    http://myworld-mystory-sonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog , ciekawa ta notka i w ogóle wszystkie masz ciekawe ;3
    będę tu często wpadać , wpadniesz do mnie ? zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie kochanie
    http://ja-i-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .