niedziela, 3 lutego 2013

Zmiany znowu , plany i mix zdjęć

Heej ;* Wczoraj byłam u ciotki w Łodzi i zahaczyłam o galerię  . <3 Zakupy uważam za udane . Kupiłam sobie 2 bluzki z długim rekawem , z przeceny . Jedna za 20 , druga za 25 . Do tego oczywiście spodnie za 35 złotych . Moje wymarzone czerwone . ♥ Bluzkę na wf za 25 . ;D oraz koszulę jeansową za 50 złotych . ♥ Zadowolona jestem , niedługo na 100 pojawi sie stylówka  . Żałuję tylko , ze Agi nie mogłam zabrac . Dzisiaj ogółem spoko . Agusia była i jak zwykle remont szafyy . ♥ Planuje jeszcze jechać w piątek na wycieczkę , jednak nie wiem , czy się uda kogos namówić , zeby ze mną jechał ;// Jakies filmy do wyboru i galeria .  
Co do tematu posta zmiany znowu chodzi o to  , żebyscie mi doradzili , czy mam stworzyć nową zakładkę ,, książki `` ? Będę tam opisywać przeczytane ksiązki , oceniac itp . Jak myślicie .? 
 jak zauważyłam ostatnio spada liczba komów , dlaczego ? co mam zmienić w blogu ?







ZDJĘCIA STARE  . ;d

                                                                                                              OOLAA . ;d

1 komentarz:

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .