niedziela, 21 kwietnia 2013

Stylizacja + sesja

Siema, siema <3 U mnie ogółem spoko;-) Rano wstałam, zjadłam barszczyk z uszkami i do kościoła. Potem na sesje z Olą. Fajnie było, szkoda tylo, że tak krótko:-] Ajj tam. Będzie jeszcze wiele okazji. Wczoraj były imieniny mojej mamy. Impra oczywiście była. Dobrze ogółem. Nareszcie robi się cieplutko. Fajnie jest. Jutro do szkoły i nudy, nudy. Ano bywa. Czekamy na wakacje.
Stylizacja
Szczerze mówiąc spieszyłam się na sesję, bo Ola juz czekała pod Majówką, więc wyjęłam pierwsze lepsze ciuchy. Trafiło na moje zielone ukochane wiosenne spodnie, bluzkę w kwiatki oraz skórę. Otóż nie wyszła wcale modowa katastrofa, ale coś fajnego. Strasznie podoba mi się połączenie skóry z bluzką. Moim zdaniem bardzo ładnie, tym bardziej styll pasuje, ponieważ dodaje mojej białej karnacji troszę kolorku;-)








 A na 3 zdjęciu jest Olaa <3
Stylizacja
 kurtka- reserved
buty- dekathlon
spodnie- cropp
bluzka- H&M
                                                                                                                 Olaa :)

3 komentarze:

  1. http://zakochanawmarzeniachx33.bloog.pl/

    Świetnie zmieniłaś wygląd bloga <3 No sesja wyszła super, szkoda tylko że tak krótko -,- Jesteś bardzo fotogeniczna. Zdjęcia wyszły boskie <3 Na pewno to powtórzymy :) Kc <3
    Ola P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http:/domniewladco.bloog.pl/


    Ogólnie wole bardziej rockowy styl, ale i kwiatki do skóry pasują, bo do niej po prostu wszystko pasuje! To najlepszy materiał na świecie, tylko czemu tak wściekle drogi ??? Ładny blog...Kiedyś robiłam podobny, tylko moje podpisy pod spodem wyglądały: bluzka-od mamy, spodnie-od kuzynki, kurtka- z ciuchów, buty- nie wiem skąd :) A u ciebie bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś. :) I bardzo fajnie wyszła sesja, ładne ubrania. :>

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .