niedziela, 31 marca 2013

No tak , jasne .

Hej :) Już tłumacze moja nieobecność. A otóż miałam kare na kompa za nieładne odzywanie sie do mamy. Dzisiaj ogółem mam dzień narzekania. Nic mi sie nie podoba , nie wyspałam sie i wgl mam ochotę komuś dać w łeb. A jeszcze tą chora mitologie musze czytać. Wielkanoc ... nawet tego nie czuję. Byłam w kościele i dzisiaj i wczoraj i przedwczoraj , ale jakoś nie łapię tego nastroju swiątecznego. A co do tytułu to po prostu moja dzisiejsza odpowiedz na wszystkie pytania :D


                                                                                Ola . 

2 komentarze:

  1. http://zakochanawmarzeniachx33.bloog.pl/


    Hej Olcia :* oj głowa do góry i żyje się dalej :) Nie przejmuj się :) Kiedy się spotkamy :) Zapraszam Cię do siebie na komentowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mamy trzeba grzecznie;) ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło , że komentujesz . Na pewno się odwdzięczę .
Możesz zostawić link bloga , a wejdę
Obserwacja za obserwację .